نیک آهنگ کوثر هستم

.

با تمام احترامی که برای آقای (یکی از اصلاح طلبان که این دفعه نوبتشه) قائلم، باید بگویم که نمی توانید به او اعتماد کنید. آقای (همون اصطلاح طلبه) بار ها ثابت کرده که آدمی نیست که با معیارهای من به عنوان یک سوپرمن سیاسی جور در بیاید. البته درست است که الان در زندان است و دوستان ممکن است به این انتقادات من ایراد بگیرند، ولی من وظیفه حرفه ای ام را نمی توانم  فدای اینها کنم.

برای امروز سعی کردم کاریکاتور خامنه ای را بکشم  ولی بازم شبیهش نشد. شما به دستش فعلاً قناعت کنید.

ویدئوی تحلیل های سیاسی من در VOA رو هم الان آپلود می کنم.

.

5 پاسخ برای «نیک آهنگ کوثر هستم»

درج رایانشـــــــــــــانی (ایمیل) ضروری نیست

