Timeline

.

اسکرول می‌کنم میام پایین… ویدئوهای خنده‌دار رو رد می‌کنم. میرحسین و کروبی از حبس درمیان، مردم همه میان خرید عید و برمی‌گردن خونه‌هاشون… اسکرول می‌کنم دوباره… تندتر… می‌رسم بیست‌ودوی بهمن، همه دارن باهم دعوا می‌کنن… عاشورا می‌رسه. یه ماشین دوبار از روی یه نفر رد می‌شه، طرف از جاش پامیشه فرار می‌کنه. اسم کشته شده‌ها رو نگاه میکنم هیچ کدوم یادم نیست. از عکسهای منتظری رد می‌شم … باز اسکرول می‌کنم… عصبانیم… همه عصبانین…  همه جا پر میشه از عکسهای یه فایل اکسل که پر از دایره‌های قرمزه، عکسهای 25 خرداد… ته جمعیت تو عکسها معلوم نیست… ته همه‌چیم یا «اطلاع رسانی کنید»ه یا «شناسایی کنید»…

اسکرول می‌کنم میام پایین… دنیا عوض می‌شه.

.

درج رایانشـــــــــــــانی (ایمیل) ضروری نیست

