مسیحیت در می‌زند

.

[دینگ دانگ!]

– بله؟

+ سلام دوست من! چند دقیقه وقت دارید درباره‌ی سعید صحبت کنیم؟

– سعید کیه؟

+ سعید پسر آقای رحیمی دیگه!

– آقای رحیمی کیه؟ نمی‌شناسم.

+ چطور نمی‌شناسید؟ شما یک میلیون دلار به ایشون بدهی دارید!

– یک میلیون چی؟! این غیرممکنه!

+ در واقع این بدهی از پدرِ پدرِ پدربزرگ شما بهتون به ارث می‌رسه، ولی نگران نباشید! آقای رحیمی  بدهی شما رو بخشیدند و در ازاش دماغ سعید رو شکستند. خدمت رسیدم که بگم معلومه سعید خیلی شما رو دوست داره که حاضر شده این‌طور خودش رو فدای شما کنه. حقشه ازش یه جوری تشکر کنید.

– متوجه نمی‌شم… دماغش… آخه چه ربطی…

+ الانم بی‌زحمت اون پیرهنتون رو عوض کنید، سعید از رنگ آبی خوشش نمیاد.

.

3 پاسخ برای «مسیحیت در می‌زند»

  • shiva

    ,من مدتیه اینجا رو میخونم اما تا حالا چیزی ننوشته بودم.گفتم گشادبازی رو کنار بگذارم و از کسی که اینقدر عالی مینویسه و ذوق و صدالبته هوش داره تشکرکنم.خییییییییییییلی لذت میبرم از نوشته هات معلومه یک ادم فوق العاده باهوش و منطقی هستی.دوستت دارم.

  • ناشناس

    هاها عالی بود. البته من کلا از مسیح خوشم میاد ولی عالییییییییییییی بود. معرکه ای

درج رایانشـــــــــــــانی (ایمیل) ضروری نیست

